.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر ارشاد در جریان آخرین وضعیت مجتمع کردان ساری قرار می‌گیرد
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جریان آخرین وضعیت مجتمع مرحوم کردان ساری قرار می‎دهیم.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کتاب غذای روح است و خانواده‌ها باید به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به گسترش رو به رشد شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: برنامه‌ریزی منسجمی برای جلوگیری از رشد مخرب شبکه‌های اجتماعی انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پاسخ به سؤوالی که چرا کتاب در سبد کالای کارکنان دولت در استان قرار نمی‎گیرد، افزود: این موضوع مورد توجه مسؤولان استانی است و بنا داریم به این بخش هم توجه ویژه شود.

این مسؤول درباره آخرین وضعیت بهره‌برداری از مجتمع مرحوم کردان در ساری، بیان کرد: مقرر شد آخرین وضعیت اقدامات انجام شده این مجتمع در اختیار وزیر ارشاد قرار گیرد.

یونسی ادامه داد: برنامه داریم که بتوانیم موافقت تکمیل این مجتمع را از وزیر ارشاد دریافت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا طرح واگذاری این مجتمع به شهرداری ساری صحت دارد، ادامه داد: بخش اعظمی از ساخت این مجتمع توسط دولت انجام شد، متولیان استانی تلاش دارند که این مجموعه در اختیار ارشاد مازندران باقی بماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پاسخ به این سؤوال که استانداری مازندران چه اقدامات حمایتی برای ناشران انجام داد، گفت: طرح حمایت از خرید کتاب ناشران در قالب بودجه‌های فرهنگی را در دستور کار داریم و همچنین اگر ناشران نیاز به دریافت تسهیلات دارند با رعایت مسائل قانونی به آنها پرداخت می‎شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.